چگونه می توانم 2.7 کراتینین در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه کاهش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم 2.7 کراتینین در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه کاهش

چگونه می توان 2.7 کراتینین در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را کاهش؟ سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، بنابراین درمان کراتینین بالا است با بسیاری از مردم در ارتباط است.
در درمانگاه، به استثنای عوامل غیر پاتولوژیک، سطح کراتینین 2.72 است در مرحله 3 بیماری کلیه، خواستار آن درمان مناسب به موقع، دیگر عاقلانه، ممکن است به مرحله 4 می رود، حتی پایان دادن به بیماری کلیه مرحله در یک دوره کوتاه. به منظور به تاخیر انداختن و یا معکوس کردن پیشرفت این بیماری، در اینجا من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را برای شما، که یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، آن نوآوری و بهبود طب سنتی گیاه چینی است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است، و با هدف تعمیر کلیه اختلال و دوره نقاهت بعد عملکرد کلیه. این متفاوت از درمان های سنتی و استفاده خارجی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.
چگونه می توانید آن را کاهش سطح کراتینین بالا در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟
توسط ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ شدن رگ های خونی، می تواند کمک به ترمیم خسارات کلیه بافت کلیه و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، بنابراین به عنوان برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است. با عملکرد کلیه بهبود یافته است، علائم ناشی از اختلال کلیه، مانند سطح کراتینین بالا را می توان کاهش داد.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید با دکتر ما در واتساپ / وایبر چت و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: